zaterdag 20 september 2014

Mini shoplog Primark LUIK

Een tijdje geleden ben ik naar de Primark in Luik geweest.  Ik ben rond openingstijd geweest toen was het er zeer rustig naarmate het later werd  kwam er steeds meer volk binnen . Hier zijn mijn aankoopjes



Mijn eerste aankoop was een  portefeuille . Hij is zwart met witte stippen. Het slotje is met een hartje dat je kan indrukken om de portefeuille te openen. De prijs was 5 euro


Ik heb ook nog een zilverkleurige ketting met letters gekocht , er zitten in de verpakking nog extra letters bij. De prijs was 3 euro

Ik heb ook nog een jas gekocht : hij is van nepleer en een jeansstof gemaakt. De prijs was 27 euro



Dan heb ik ook nog 2 verpakkingen enkelsokken gekocht . In 1 verpakking zitten 3 paar sokken.De prijs van 1 verpakking was 2,50 euro.

Op het eerste paar sokken staat een panda met roze hartjes (in deze verpakking is alles met panda's). Dan heb ik ook nog een verpakking gekocht met lieveheersbeestjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten